Керуючий партнер Byzantium. Він працює з криптовалютами з 2014 року. Успішно провів сім ICO, включаючи Naga і Bankex, які зібрали 60 мільйонів доларів.
У минулому PR-глава Humaniq, головний редактор кількох видань і колишній редактор CoinTelegraph.
Тема виступу:
– PR та маркетинг для стартапів і ICO. Що продається на ринку і чи потрібно платити за це?
Анонс виступу:
– Як рекламувалися ICO в 2017 році;
– Гонка рекламного озброєння і посилення конкуренції в 2018 році;
– Основні види послуг в області реклами і маркетингу для ICO;
– Наскільки успіх вашого ICO залежить від реклами і як відрізнити хорошого контрагента.
Петро Бел є партнером агентства BYZANTIUM ICO. Петро працює 7 років в PR, як на стороні ЗМІ, так і на стороні клієнта. Він познайомився з криптовалютами, коли він був редактором CoinTelegraph. У BYZANTIUM він відповідає за зовнішні комунікації ICO, публікації в інтернет-ресурсах і організаційні питання конференцій.
Він займався просуванням таких проектів, як Cointelegraph, Humaniq, Cryptoping, Crypviser, Bankex, Naga.